Stories of Mamundicae
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


In deze magische wereld leven allerlei soorten wezens, nog niet ontdekt door de moderne mens. Maar onontdekt willen we blijven en in vrede kunnen leven. De meesten althans... Wat is jouw verhaal?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Enquête
Dit wil ik graag als een volgende Storyline:
Monsterhunting
Yellaïns Rommelwinkel I_vote_lcap86%Yellaïns Rommelwinkel I_vote_rcap
 86% [ 6 ]
Zandstormen op Sandy Desert Island
Yellaïns Rommelwinkel I_vote_lcap0%Yellaïns Rommelwinkel I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Rellen Black Market
Yellaïns Rommelwinkel I_vote_lcap0%Yellaïns Rommelwinkel I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Sunset Volcano barst uit
Yellaïns Rommelwinkel I_vote_lcap0%Yellaïns Rommelwinkel I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Mysterieuze verdwijningen naar the Dreamworld
Yellaïns Rommelwinkel I_vote_lcap14%Yellaïns Rommelwinkel I_vote_rcap
 14% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 7
Storyline Stuff
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Yellaïns Rommelwinkel

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yellaïn Mizulynnièll
Admin
Yellaïn Mizulynnièll


Aantal berichten : 177
Experience points : 390
Registratiedatum : 14-01-15
Leeftijd : 24
Woonplaats : Ancient Forest

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
Yellaïns Rommelwinkel Left_bar_bleue20/999Yellaïns Rommelwinkel Empty_bar_bleue  (20/999)

Yellaïns Rommelwinkel Empty
BerichtOnderwerp: Yellaïns Rommelwinkel   Yellaïns Rommelwinkel I_icon_minitimedi 30 jun 2015, 20:53

Hoihoi!

Ik weet dat er een heleboel mensen op fora zijn die hoe ze ook zoeken, gewoon nooit dát perfecte plaatje kunnen vinden om hun personage uit te beelden. En stel dat ze het wel hebben, hoe ga je het in hemelsnaam bewerken naar je wens?

Daarom hier als je een plaatje zoekt of een setje wilt hebben van een profielplaatje en onderschrift. Natuurlijk hoef je deze niet per se te gebruiken, als je het niets vindt. Maar ik zal m'n best doen hem naar wens te krijgen of een geschikt plaatje te vinden.

Als je gewoon hieronder je request indient, zal ik de indien gegeven foto bewerken naar jouw instructies of proberen een plaatje te zoeken. Heb je al een plaatje, maar mist het bijvoorbeeld nog vleugels, antenna's of een staart? Of is de haarkleur niet naar wens? Ik kan het voor je regelen!
Als je hieronder beschrijft wat je wilt, en als je het al hebt een foto erbij doet of beelden van "zo zou ik het wel willen hebben", is dat geen probleem.

Ter herinnering: ik ben ook maar een mens (Elf) en maak fouten. Als het niet goed genoeg is vind ik het niet erg het aan te passen. Ook kan het een tijdje duren voordat alles klaar is, want ik heb naast dit forum ook een ander leven dat helaas wel eens veel tijd kan opeisen en er zijn natuurlijk ook dagen dat ik nergens zin heb en liever in m'n bed blijf.
Maar ik beloof alles zo snel mogelijk te doen en op volgorde te werken (dus als je bovenaan staat ben je eerder aan de beurt, logisch he?)

Dus hulp nodig? Geen probleem! Vraag raak en ik zal zien wat ik voor je kan doen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yellaïns Rommelwinkel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stories of Mamundicae :: Random Spul :: The Market :: Traders-
Ga naar: