Stories of Mamundicae
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


In deze magische wereld leven allerlei soorten wezens, nog niet ontdekt door de moderne mens. Maar onontdekt willen we blijven en in vrede kunnen leven. De meesten althans... Wat is jouw verhaal?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Enquête
Dit wil ik graag als een volgende Storyline:
Monsterhunting
Suggesties voor de Storyline? I_vote_lcap86%Suggesties voor de Storyline? I_vote_rcap
 86% [ 6 ]
Zandstormen op Sandy Desert Island
Suggesties voor de Storyline? I_vote_lcap0%Suggesties voor de Storyline? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Rellen Black Market
Suggesties voor de Storyline? I_vote_lcap0%Suggesties voor de Storyline? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Sunset Volcano barst uit
Suggesties voor de Storyline? I_vote_lcap0%Suggesties voor de Storyline? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Mysterieuze verdwijningen naar the Dreamworld
Suggesties voor de Storyline? I_vote_lcap14%Suggesties voor de Storyline? I_vote_rcap
 14% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 7
Storyline Stuff
april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Suggesties voor de Storyline?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Goddess of the Water
Admin
Goddess of the Water


Aantal berichten : 199
Experience points : 591
Registratiedatum : 14-12-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Watertempel

Character sheet
Personal Info:
Experience Level:
Suggesties voor de Storyline? Left_bar_bleue1000/999Suggesties voor de Storyline? Empty_bar_bleue  (1000/999)

Suggesties voor de Storyline? Empty
BerichtOnderwerp: Suggesties voor de Storyline?   Suggesties voor de Storyline? I_icon_minitimewo 13 jan 2016, 16:38

Hallo lieve Mamundicaeanen,

Om de site toch nog een wereldlijk gevoel te geven, zijn er gebeurtenissen die zich in bepaalde delen van deze wereld afspelen, en dat heeft natuurlijk invloed op het leven hier. Daarom zijn er de Storylines, maar omdat ik niet alles zelf kan verzinnen (geloof me, de nieuwe ideeën worden steeds kinderachtiger, straks worden we nog aangevallen door gummiberen), hoop ik dat jullie suggesties in willen dienen door middel van PM, mij mailen of hieronder de suggestie te plaatsen, met eventuele uitleg.
Wees alsjeblieft wel serieus, want er is een reden dat ik zelf nog geen gummibeerapocalypse heb laten komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mamundicae.actieforum.com
 
Suggesties voor de Storyline?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~Storyline~
» Polls over Storyline-opties
» Feest van de Lichtjes [Storyline: Voorbereidingen Festival of Light]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stories of Mamundicae :: Algemeen :: The Storylines-
Ga naar: